Infolinia PKO BP

25 lutego 2017

PKO Bank Polski to największy bank nie tylko w Polsce, ale również w tej części Europy. Już od kilku lat jego infolinia wygrywa w badaniach na najlepsze call center banków.

PKO BP to bank z dużymi tradycjami, którego początki sięgają roku 1919. Wtedy to marszałek Józef Piłsudski zatwierdził decyzje o powstaniu Pocztowej Kasy Oszczędności, która stała się protoplastą dzisiejszego PKO BP.

PKO „Bank Polski”?…

Obecnie Skarb Państwa posiada jedynie 31,39% akcji naszego największego banku, a najwięcej udziałów posiadają drobni akcjonariusze. W skład grupy kapitałowej PKO BP wchodzą różne podmioty, np. Powszechne Towarzystwo Emerytalne Bankowy, PKO Leasing czy Inteligo Financial Services (bankowość internetowa).

Oferta dla każdego

Bank działa zarówno w obszarze detalicznym, jak i kieruje swoje usługi do firm oraz do samorządów. Klienci indywidualni otrzymują bogatą ofertę w segmencie kont osobistych (np. Konto za Zero, Konto bez Granic, Superkonto Oszczędne), oszczędności (duży wybór lokat o zróżnicowanej długości, rachunki oszczędnościowe, programy inwestycyjne, produkty strukturalizowane), kredytów i pożyczek (np. Mini Ratka), ubezpieczeń (np. dla posiadaczy kart bankowych, kredytobiorców).

Infolinia PKO BP – lider do usług!

W ostatnim badaniu ARC Rynek i Opinia, które powtarzane jest cykliczne, Infolinia PKO BP po raz kolejny została uznana za najlepszą wśród banków. Uznanie zdobyła dostępność Call Center oraz wysokie kompetencje pracujących tam osób. Oznacza to, że warto korzystać z tej formy kontaktu z bankiem, bo można skutecznie załatwić swoją sprawę.

Ważne numery

PKO BP udostępnia swoim klientom całodobową Infolinię, czynną 7 dni w tygodniu. Żeby skontaktować się z konsultantem, należy zadzwonić na następujące numery:

  • 801 302 302
  • (+48) 81 535 65 65 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy).

Został uruchomiony także serwis telefoniczny IPKO, również czynny całą dobę:

  • 801 307 307
  • 801 3PKOBP
  • (+48) 81 535 60 60 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy)
  • 801 36 36 36 (dla biznesu i samorządów)

Dla małych i średnich przedsiębiorstw bank uruchomił specjalny całodobowy numer:

  • (+48) 81 535 66 60

Klient korporacyjny może dzwonić również pod numer:

  • 801 36 36 36

Dodatkowo PKO BP ma również własną Kartolinię:

  • 801 124 365
  • (+48) 22 639 66 00 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy).